Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Take a Wok Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Paulina
23 jun 2026 om 20:49
Ik heb meerdere keren geprobeerd mijn bestelling te annuleren, maar die werd toch bezorgd. Het eten zag er zeer onappetijtelijk uit en maakte de indruk alsof er al van was gegeten. teleurstellende ervaring.
Luna
22 jun 2026 om 20:19
Te laat bezorgd, zou tussen 75-100 minuten er zijn. Kwamen pas na 120 minuten. 6x gebeld niet opgenomen en gesprek afgebroken. Wok: ik had zonder ei besteld maar toch met ei gekregen. Kip bites: koud.
Satomert
22 jun 2026 om 20:09
Slecht, vreselijk eten, koud, dus ook laat.
Ritesh
16 jun 2026 om 0:08
Take a wok is lekker. wist mijn adres nog te vinden. Eten was lekker.
Johan
14 jun 2026 om 20:39
Geweldig
Johan
14 jun 2026 om 20:39
Lekker
Logan
11 jun 2026 om 15:08
Lekker
Logan
9 jun 2026 om 19:36
Lekker gegeten
Hanna
9 jun 2026 om 10:01
No
Kboud
6 jun 2026 om 16:37
Bestelling klopt niet en een vieze arrogante bezorger.. laatste keer dat hier besteld hebt
Rissa
1 jun 2026 om 19:54
Bezorging duurde te lang en langer dan gepland en omdat het bedrijf niet te bereiken was voor langer dan 2 uurtjes, heb je ook geen verdere tijdsindicatie
Loki
29 mei 2026 om 20:54
It’s too much oily in the food.. I don’t felt delicious..